Αλλαγή προϊόντος
Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να το αντικαταστήσετε με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα). Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και της επαναποστολής του προϊόντος (8 ευρώ). Εάν βρίσκεστε σε απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή, παρακαλείστε να ενημερώσετε το κατάστημά μας γιατί ενδέχεται τα μεταφορικά έξοδα να είναι μεγαλύτερα.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει απαραίτητα: να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην έχει υποστεί ζημιές ή φθορές*, να είναι στη συσκευασία με την οποία παραδόθηκε και να μην έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι του, να συνοδεύεται από το παραστατικό με το οποίο παραδόθηκε (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, το επιστρεφόμενο προϊόν δε θα γίνει αποδεκτό από το κατάστημα.
Σε περίπτωση που τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι η εξής:
- επικοινωνείτε με το κατάστημά μας μέσω τηλεφώνου ή mail, ώστε να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν. Μας ενημερώνετε επίσης ποιο είναι το νέο προϊόν που επιθυμείτε, ώστε να εξεταστεί η διαθεσιμότητά του.
- πραγματοποιείτε την κατάθεση που αφορά στα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής και της επαναποστολής σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Για την επιτάχυνση της διαδικασίας, μπορείτε να μας αποστείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσής σας (φωτογραφία, screenshot, κλπ) στο: info@yachtclothes.gr .
- επικοινωνείτε με το πλησιέστερο κατάστημα Speedex, ώστε να παραδώσετε το προϊόν. Κατά την παράδοση του προϊόντος, αναφέρετε στον ταχυμεταφορέα ότι η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη (δηλαδή το κατάστημά μας). Εάν επιλέξετε άλλη μεταφορική εταιρεία, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν αναλαμβάνουμε εμείς τα έξοδα αποστολής του προϊόντος, ενώ δε φέρουμε και καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης με εμάς μεταφορικής εταιρείας.
- αφού το κατάστημά μας παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν, θα ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα μας ότι όντως βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, εντός της συσκευασίας που παραδόθηκε, με το ταμπελάκι του και συνοδευόμενο από το αντίστοιχο παραστατικό. Σε περίπτωση που δεν τηρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, το κατάστημά μας διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή του προϊόντος και να το επιστρέψει εκ νέου σε εσάς, χωρίς καμία άλλη υποχρέωση. Σε περίπτωση που τηρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, θα σας αποσταλεί το συντομότερο δυνατό το νέο προϊόν που ζητήσατε.
Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή/αντικατάσταση ενός προϊόντος γίνεται πάντοτε στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος με την επιπλέον επιβάρυνση των μεταφορικών εξόδων επιστροφής και επαναποστολής που αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει υψηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, θα πρέπει να καταθέσετε τη διαφορά της αξίας των δύο προϊόντων, πέραν των μεταφορικών εξόδων. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέγετε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέφετε, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με τη διαφορά που προκύπτει. Επιστροφή χρημάτων για αυτή την περίπτωση δεν πραγματοποιείται.
* ειδικότερα - Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών
- Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε κάτω εσώρουχα και σε μαγιό
Δικαίωμα υπαναχώρησης-Επιστροφή χρημάτων
Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να ζητήσετε πίσω τα χρήματά σας. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα της αποστολής και της επιστροφής του προϊόντος (8 ευρώ). Εάν βρίσκεστε σε απομακρυσμένη ή δυσπρόσιτη περιοχή, παρακαλείστε να ενημερώσετε το κατάστημά μας γιατί ενδέχεται τα μεταφορικά έξοδα να είναι μεγαλύτερα.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει απαραίτητα: να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην έχει υποστεί ζημιές ή φθορές*, να είναι στη συσκευασία με την οποία παραδόθηκε και να μην έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι του, να συνοδεύεται από το παραστατικό με το οποίο παραδόθηκε (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, το επιστρεφόμενο προϊόν δε θα γίνει αποδεκτό από το κατάστημα.
Σε περίπτωση που τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι η εξής:
- επικοινωνείτε με το κατάστημά μας μέσω τηλεφώνου ή mail, ώστε να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.
- επικοινωνείτε με το πλησιέστερο κατάστημα Speedex, ώστε να παραδώσετε το προϊόν. Κατά την παράδοση του προϊόντος, αναφέρετε στον ταχυμεταφορέα ότι η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη (δηλαδή το κατάστημά μας). Εάν επιλέξετε άλλη μεταφορική εταιρεία, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν αναλαμβάνουμε εμείς τα έξοδα αποστολής του προϊόντος, ενώ δε φέρουμε και καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης με εμάς μεταφορικής εταιρείας.
- αφού το κατάστημά μας παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν, θα ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα μας ότι όντως βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, εντός της συσκευασίας που παραδόθηκε, με το ταμπελάκι του και συνοδευόμενο από το αντίστοιχο παραστατικό. Σε περίπτωση που δεν τηρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, το κατάστημά μας διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή του προϊόντος και να το επιστρέψει εκ νέου σε εσάς, χωρίς καμία άλλη υποχρέωση. Σε περίπτωση που τηρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, θα επιστραφούν τα χρήματά σας (αξία του προϊόντος μείον τα έξοδα αποστολής και επιστροφής) εντός 14 ημερών από την ημέρα του αιτήματος ακύρωσης.
* ειδικότερα - Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών
- Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε κάτω εσώρουχα και σε μαγιό
Ελαττωματικό προϊόν
Στην περίπτωση που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματός μας, πουλήθηκε προϊόν κακής/ελαττωματικής ποιότητας ή έγινε κάποιο άλλο λάθος κατά την παραγγελία, τότε το κατάστημά μας αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής και επαναποστολής.
Για να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος στο info@yachtclothes.gr, εμφανίζοντας λεπτομερώς το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιo τμήμα του καταστήματός μας. Εάν μας επιστρέψετε το προϊόν χωρίς να προηγηθεί η αποστολή των φωτογραφιών που να καταδεικνύουν το πρόβλημα, θα επιβαρυνθείτε εξ'ολοκλήρου με τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιπροσθέτως όσων προκύψουν, ενώ το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.